Widgets




facebook twitter weibo
Register Logout Forget Password

懷孕,每一位女性最期待、最渴盼的幸福時光,擁有一生中最驕傲、最美麗的曲線。 當獲知自己體內有一個小生命開始孕育的那個時刻起,一種由衷而生的激情,一種莊嚴神聖的感覺便會湧上心頭。從此,心頭上有了一份牽掛,生活中有了一種希冀。從此,身體的每一根神經都牽掛于那個在肚子裡慢慢成長的神奇生命。懷孕女人的內心,驚喜和驚愕同在 — 驚喜于一個生命的到來,驚愕于對自己身體的無知。在這美麗動人的 40 周歷程中,相伴准媽媽的不僅是將為人母的喜悅和驕傲,還有很多麻煩和疑慮時時在困擾。怎樣輕鬆、平安、順利地走過孕育小寶貝的生命歷程?這是每一位將為人母者所迫切想知道的。嬌姐伴隨准媽媽從妊娠第一周到最後一周。告訴准媽媽自身的變化、胎兒的生長髮育、准媽媽的日常飲食營養以及在生活中應該注意的事項,全方位細心呵護准媽媽和寶寶一起成長的每一天,伴隨准媽媽和寶寶在妊娠中的每一分鐘。 嬌姐將告訴准媽媽在孕期中不知道的、想知道的、應該知道的一切,打消您在孕育過程中的全部顧慮,使您輕鬆愉快地度過一段奇妙之旅。相信從懷孕到初為人母的這段經歷必將成為您一生中最美妙的回憶。 不一樣的孕育,不一樣的未來! GITZEL GIULITTE FACEBOOK 專頁,同時會有好多各形各色的資訊從中西醫護到格價 和8卦 0野睇嫁任妳選擇, 你一定唔會覺得悶呢 !.... 如果讀者對嬌姐部落格blog尚算滿意, 懇請大家高抬貴手,幫幫手按 LIKE 同時分享比你嘅朋友; 嬌姐從事陪月多年, 擁有各前僱主的推薦信,推薦信內容同時可為閣下提供愚蒙在性格特徵​​技能上的側寫作為參考,可讓閣下作出評估 ,希望取得共識和合作機會。丞蒙閣下賞識與敝人聯絡面談, 定會是敝人的榮幸 。OUR WEBSITE : http://tiny.cc/gitzelgiu PLEASE HELP AND SHARE GITZEL GIULIETTE 。 唔該晒. 嬌姐支持要求政府維護本港醫療、福利及教育資源 。 祝妳快樂!歲歲平安,安居樂業。業和邦興,興旺發達。大吉大利。遊刃有餘,青春永駐。嬌陪月團隊專線 +852-61596793 ! Start | Stop
懷孕 (91) 孕期 (97) 孕初期 孕中期 (31) 孕晚期 (50) 注意項 (124) 分娩 (13)坐月 (46) 孕期检查 (26) confinement recipes (30) 孕前準備 (62)
寶寶 (50) 寶寶照顧 (81) 育兒百寶箱 (70) 親子 (38) Chinese Medicine (18) ADHD (28) 母乳餵養 (3) 人工受孕 (4)食譜 (237)
TOOLS
fertility tools Track ovulation with our fertility chart Find your fertile days with our ovulation calculator Create a TTC ticker and count down to ovulationDue Date Calculator
Pregnancy Tools Create a personalized pregnancy ticker. Track your contractions with our contraction counter. From poppyseed to papaya, watch baby grow! Pregnancy Weight Gain Tracker
大肚婆完美懷孕[月] BALLPOINT CHECKLIST 準媽媽的40週 [週 ] BALLPOINT CHECKLIST 注意事項 : 懷孕期40周280 天 25 孕期檢查項目 CHECKLIST
胎兒 280天 孕婦必備分娩寶典 新生嬰兒必備用品清單 1 TAKE 孕期營養補充品 CHECKLIST


產前講座課堂
產前概述總覽 初生嬰兒護理及奶瓶餵飼 產前及產後飲食與營養 產前孕婦運動 產後護理、健康、情緒轉變、母乳哺飼及月子

Loading



2012年12月10日 星期一

要狗唔要樓 1186期 香港《壹周刊》

    Scroll Page | Stop Scrolling
-->






阿 Joe現在可隨意在深井新居光明正大地放狗,每次出街,兩隻狗都表現興奮。

壹些事壹些情

要狗唔要樓

2012年11月29日 ~~ 第1186期 香港《壹周刊》
「住洋樓、養番狗」是不少香港人的奮鬥目標。
奮鬥過後,阿 Joe買到洋樓了,卻發現今時今日的洋樓,沒有養狗的自由。
平凡狗主不甘心,告上法庭為小狗爭居留權,折騰三年,散財百多萬。結果︰輸了。
他舉家搬走,索性「要狗唔要樓」,還甘之如飴:「狗係我嘅親人,就算破產都好,我唔會後悔!」

阿 Joe的「狗官司」源於美孚。○八年美孚業主曾志明指大廈公契未有列明「嚴禁養狗」,控告業主立案法團及管理公司禁止住戶養狗,結果獲判勝訴,鼓舞了阿 Joe開始為愛犬 Whiskey爭取居留權。
「嗰時睇報紙見到有人得咗,我就想搵曾生。我當時住喺荃灣韻濤居,買嗰時問咗經紀,話屋苑係可以養狗,只要無人投訴就得,公契就只係寫住有業主立案法團 written consent(書面同意)就養得。我成家住咗三、四年都無事,屋苑亦有好多人養緊,但後來法團換咗主席,主席個太太好驚狗,後尾又傳有人被狗嚇到入醫院,於是突然一刀切唔可以養。」
買個安樂窩,卻容不下一隻小小的史納莎,阿 Joe說:「法團權力大到你唔信,佢話俾養就俾,唔俾就十四日內要移走啲狗,至於點樣決定俾唔俾養,佢又唔會話俾你知。我哋同法團乜嘢提議都傾過,所有提議佢哋都反對,覺得自己高高在上。如果要改公契改到養得狗,就要成個屋苑百分之百嘅住戶同意先得,好難搞!除咗打官司,我哋已經無選擇,一定要 fight。」


香港雖然愈來愈多人養狗,但可以讓狗隻進入的商場卻不多。(李育明攝)


阿 Joe入住荃灣韻濤居四年後才突然被法團勒令禁止養狗,最後他選擇搬走。

我不入地獄誰入地獄


自稱生意人的阿 Joe,說話語調平靜,表現理性,千叮萬囑記者要提醒讀者「養狗前要諗清楚」。他不是狗癡,但卻為狗付出很多,包括人生首次上法庭。
打官司如燒銀紙,小業主挑戰法團,實力大有距離,壓力自然不小。○八年,他與屋苑其他十三名養狗業主組成「韻濤居養狗權益會」,正式與法團對簿公堂。戰幔一拉開,屋苑氣氛即陷入緊張狀態,連帶附近幾個屋苑一樣高度注視,因為幾個樓齡相近的屋苑,公契幾乎搬字過紙倒模一般,只要阿 Joe官司一輸,分分鐘累街坊無得「偷雞」,方圓十里之內屋苑都會白紙黑字不准住戶養狗。
「壓力真係有,我係抱住我不入地獄誰入地獄嘅心態去做,未打(官司)之前已經深思熟慮,想嘗試去做一個案例,萬一輸咗,都清清楚楚俾狗主知道。要樓定要狗,一定要諗清楚。」


當年誤打誤撞開的寵物美容店,今天成為他的惟一事業:「本身只係想有個地方俾狗友聚吓、為狗做啲嘢,無心插柳一開就到依家,如果無今次官司,我都唔會入呢行。」


當年美孚「狗官司」勝訴引發幾個屋苑的業主挑戰法團,惟全都敗陣而回。

狗係親人 唔係公仔


阿 Joe說:「我細細個就養狗,狗係我嘅親人、屋企人,唔係公仔,唔可以話唔養得就唔要佢,連屋企人都受我感染好鍾意狗,到問題發生時(屋苑禁止養狗),我成家人甚至係工人都好支持我打官司,只要唔係殺人放火,我一定會盡力去保護啲狗。」
當年美孚狗官司「一石激起千重浪」,不少私樓、居屋業主都盡力爭取愛犬居留權,於是一班互不相識的人聚在美孚茶餐廳向曾志明取經,又一起研究大廈公契和法律知識,漸成好友。由於在法庭判決下,美孚新邨已講到明可以養狗,眼見有需求兼且為了開會聚首,阿 Joe與「狗友」更合資在美孚開設寵物美容店,又在官司期間再養一隻史納莎 Kahlua。

寧願搬走都唔分開


一○年,第一輪官司輸了,有狗友退出,當日十四人聯合打官司,只餘下三人再上訴,無奈最後官司還是輸了。「我自己使咗百幾萬,本來仲想上訴去終審庭,但再打就會超出能力範圍。」官司輸了,他家中的工人哭得很慘,以為再不能與家中的小狗生活,小狗該會遷到美容店去了吧?但阿 Joe全家卻捨易取難,於是在法庭判決後兩星期,頭也不回地搬走:「我再留低都唔會住得開心,我寧願搬走都唔會同啲狗分開。」
舉家搬遷,搵屋首要條件是要給兩隻愛犬合法居留權:「唔再信經紀講喇,我自己上網搵啲屋苑公契,有啲新屋苑公契真係有幾十頁,要逐頁慢慢睇,嗰刻屋苑環境已經唔再係最重要,搵樓第一件事就要睇公契養唔養得狗。」
搵樓期間,他發現新屋苑為了方便管理會於大廈公契列明禁止住戶養狗,或寫得含糊,總之就沒有幾個列明可以養狗,原來「住洋樓養番狗」已不合時宜,「所以真係唔可以心存僥倖,以為有人養緊就可以養。有啲屋苑寫得模稜兩可,話有人投訴就唔養得,又要睇吓個環境係咪歡迎狗,有啲屋苑你拖狗入電梯,住客會好大反應好唔鍾意,咁都唔會養得耐……總之,要養狗其實要諗好多嘢!」


四年前美孚新邨住客曾志明(右)為了愛犬 Boy Boy,控告業主立案法團及管理公司,結果獲勝訴。


除私人屋苑外,公屋及居屋住戶亦不時上街抗議,爭取寵物居住權。(《蘋果日報》圖片)

「我賺咗好多」


狗官司令阿 Joe搬離舊居,搬到深井浪翠園,可以光明正大地養狗,這屋苑的公契寫明︰「若有兩戶以上投訴,住戶便不能養狗。」阿 Joe終於為兩隻小狗找到安樂窩,他養的兩隻史納莎都是細狗,出奇地安靜,只有套上頸繩準備散步時偶然興奮得發出嗚嗚的聲音,不會是「嚇到人入醫院」的麻煩狗,走進電梯遇上住客,表現也相當「克制」,反倒是住客主動逗玩,人狗相處和諧愉快。「大嗰隻係 Whiskey,係 cool啲,好定;細嗰隻就係 Kahlua,佢係妹妹,小霸王嚟㗎!有時我摸哥哥( Whiskey),佢會呷醋,逼個頭埋我隻手度嗲我,哥哥通常會讓妹妹,其實 Kahlua好熱情但又細膽……」一講狗經,阿 Joe便滔滔不絕。
一場官司令他投身寵物行業,他開設的寵物店業務已上軌道,更準備開設狗會所︰「其他人覺得我為隻狗犧牲咗好多,其實我係賺咗朋友,亦都賺咗間鋪,以前做生意好現實,投資同回報睇得好重,同而家係兩碼子嘅事,間鋪成七萬蚊一個月租㗎!鋪頭嘢又困身,平時要睇好多資料,付出都好多,不過我好 enjoy而家嘅生活,呢啲唔係用錢衡量。就算用錢衡量其實我都係賺咗,我賣咗韻濤居,都賺咗唔少……」原來,當日他為官司留守韻濤居,樓價亦由買入時的百多萬元,升到放售時的五百多萬元,大賺幾倍!


打官司耗費百多萬元,最後仍被逼遷,但今日回望,阿 Joe明言沒有後悔。


當年韻濤居小業主們打官司,不時聚首研究複雜的法律文件和大廈公契,絕非易事。

公契點寫?


舊式大廈的公契,未必會列明住戶能否養狗;但本刊翻查不同樓宇的公契,發現近年落成的屋苑,對於能否養狗,有不同條文規定。
1業主未有管理人之書面同意前,不可在單位內飼養寵物(例子︰荃灣韻濤居)
2住戶可養狗,但若法團收到兩戶或以上投訴,住戶即要移走狗隻(例子︰西灣河嘉亨灣、將軍澳東港城、深井浪翠園)
3公契列明禁止住戶養狗(例子︰太古城、沙田第一城)

撰文:陳凱敏
攝影:江永健

 









Gitzel Giuliette Care











Follow Me on Pinterest


沒有留言:

張貼留言