Widgets




facebook twitter weibo
Register Logout Forget Password

懷孕,每一位女性最期待、最渴盼的幸福時光,擁有一生中最驕傲、最美麗的曲線。 當獲知自己體內有一個小生命開始孕育的那個時刻起,一種由衷而生的激情,一種莊嚴神聖的感覺便會湧上心頭。從此,心頭上有了一份牽掛,生活中有了一種希冀。從此,身體的每一根神經都牽掛于那個在肚子裡慢慢成長的神奇生命。懷孕女人的內心,驚喜和驚愕同在 — 驚喜于一個生命的到來,驚愕于對自己身體的無知。在這美麗動人的 40 周歷程中,相伴准媽媽的不僅是將為人母的喜悅和驕傲,還有很多麻煩和疑慮時時在困擾。怎樣輕鬆、平安、順利地走過孕育小寶貝的生命歷程?這是每一位將為人母者所迫切想知道的。嬌姐伴隨准媽媽從妊娠第一周到最後一周。告訴准媽媽自身的變化、胎兒的生長髮育、准媽媽的日常飲食營養以及在生活中應該注意的事項,全方位細心呵護准媽媽和寶寶一起成長的每一天,伴隨准媽媽和寶寶在妊娠中的每一分鐘。 嬌姐將告訴准媽媽在孕期中不知道的、想知道的、應該知道的一切,打消您在孕育過程中的全部顧慮,使您輕鬆愉快地度過一段奇妙之旅。相信從懷孕到初為人母的這段經歷必將成為您一生中最美妙的回憶。 不一樣的孕育,不一樣的未來! GITZEL GIULITTE FACEBOOK 專頁,同時會有好多各形各色的資訊從中西醫護到格價 和8卦 0野睇嫁任妳選擇, 你一定唔會覺得悶呢 !.... 如果讀者對嬌姐部落格blog尚算滿意, 懇請大家高抬貴手,幫幫手按 LIKE 同時分享比你嘅朋友; 嬌姐從事陪月多年, 擁有各前僱主的推薦信,推薦信內容同時可為閣下提供愚蒙在性格特徵​​技能上的側寫作為參考,可讓閣下作出評估 ,希望取得共識和合作機會。丞蒙閣下賞識與敝人聯絡面談, 定會是敝人的榮幸 。OUR WEBSITE : http://tiny.cc/gitzelgiu PLEASE HELP AND SHARE GITZEL GIULIETTE 。 唔該晒. 嬌姐支持要求政府維護本港醫療、福利及教育資源 。 祝妳快樂!歲歲平安,安居樂業。業和邦興,興旺發達。大吉大利。遊刃有餘,青春永駐。嬌陪月團隊專線 +852-61596793 ! Start | Stop
懷孕 (91) 孕期 (97) 孕初期 孕中期 (31) 孕晚期 (50) 注意項 (124) 分娩 (13)坐月 (46) 孕期检查 (26) confinement recipes (30) 孕前準備 (62)
寶寶 (50) 寶寶照顧 (81) 育兒百寶箱 (70) 親子 (38) Chinese Medicine (18) ADHD (28) 母乳餵養 (3) 人工受孕 (4)食譜 (237)
TOOLS
fertility tools Track ovulation with our fertility chart Find your fertile days with our ovulation calculator Create a TTC ticker and count down to ovulationDue Date Calculator
Pregnancy Tools Create a personalized pregnancy ticker. Track your contractions with our contraction counter. From poppyseed to papaya, watch baby grow! Pregnancy Weight Gain Tracker
大肚婆完美懷孕[月] BALLPOINT CHECKLIST 準媽媽的40週 [週 ] BALLPOINT CHECKLIST 注意事項 : 懷孕期40周280 天 25 孕期檢查項目 CHECKLIST
胎兒 280天 孕婦必備分娩寶典 新生嬰兒必備用品清單 1 TAKE 孕期營養補充品 CHECKLIST


產前講座課堂
產前概述總覽 初生嬰兒護理及奶瓶餵飼 產前及產後飲食與營養 產前孕婦運動 產後護理、健康、情緒轉變、母乳哺飼及月子

Loading



2012年4月21日 星期六

《忽然1周》 873期 授課錄音驚揭 Santino自爆 揾靚女碌假卡 開迷幻派對





無綫《盛女愛作戰》熱爆全港,五位盛女遭連環起底,而一眾人生教練亦被狠批無料扮代表連自己都顧唔掂。其中相貌外形有少少鄭伊健影子的心理導師Santino遭圍攻得最厲害,連陶傑、梁文道、卓韻芝等人亦潤到佢爆。
人紅自然多新聞,不過是好是壞就要睇個人操守。本刊從特別途徑得到一段維時長達8分鐘的錄音檔案,內容是Santino向學員教授兩性攻防技巧。 錄音內清楚聽到他自爆21歲時在澳洲從事專搵靚女碌假卡勾當,又揚言在當地搞party時,場內有毒品供應,表示因此令自己人生閱歷豐富及閱女無數。
Santino在課堂口不擇言,無論他的言論孰真孰假,他分分鐘會搞到一身蟻。

Santino年僅27 歲,比《盛女》節目的五位女主角還要細,但他兩年前已經在網台Our Radio開咪,跟好友江軍彤(Norris)主持男女求愛節目《把妹達人》,更一起開辦PUA(pick up artist)課程,教人如何女,以最少資源把女人搞上牀為目標。不過兩人合作一年多,Santino便帶着兩位學生,即是《盛女 》中出現的助教Pierce和Donald另起爐灶,開辦Faculty of Romance,繼續大搞兩性關係課程。據知課程吸引不少宅男,甚至專業在職人士報讀。Santino每次上課均會搬出一大籮自己的經歷,藉此吹噓自己閱 歷豐富,是一個年紀輕但絕對懂得愛情理論的專才。
錄音節錄
講開P 我搞party接觸好多女性,搞party又會牽涉毒品嘅生意。我搞party,毒品就係其他瓣數嘅,你要同人nego(談判)、同人溝通,需要良好溝通能力。 講假卡 有冇其他人做?有嘅,但係我條水就係咁樣發展。女神管理就喺呢度出嚟,因為女人做呢啲嘢會好好多。 講溝女 我Santino搞party時候……係人都知我多女㗎啦! 有時我投入,佢哋唔知點解走咗;到佢invest(投資)我又轉軚。我開始明白男女之間有好多方向。 會唔會女仔放蕩,所以同完你happy就各散東西,呢樣嘢係我哋男人諗錯。女人當初同你一齊真係鍾意你。
確保唔會冚檔
近 日本刊得到一段Santino在去年12月中一次課堂授課的錄音,內容主要是他講述自己早年在澳洲的生活細節。其間竟毫不避嫌自爆在澳洲做搞手開 party,當中更牽涉到毒品。「嗰陣我做緊嘅事業就係搞party,接觸好多女性,搞party會牽涉毒品,有毒品先會有人去。因為毒品係其他瓣數 嘅……我需要確保party裏面嘅毒品唔會影響到party,唔會俾差人冚檔……總之呢啲就係好危險嘅生意,女性管理嘅概念就係呢度出嚟。」 Santino意指自己明知搞party會跟賣毒品的人士談判、溝通,為顧及自己生意亦要隻眼開隻眼閉,溝通技巧的磨練由此而生。
名人圍插
全城談《盛女》,高調在節目中講解「45度理論」、「諸法無相無我理論」而成為節目另一爭議人物的Santino,被全城名人、巴打狂笑、狂插。髮型似鄭伊健的他,今鋪成功紅過伊健囉!
立法會議員陳淑莊:我45度K.O.佢
「千祈唔好叫Santino教我乜嘢45度角,我一定會45度K.O.番佢!其實啲人會唔會以為佢有關節炎。」
陶傑:唔慌好人!
「一睇佢個樣就知佢唔慌好人啦!溝女就溝女,點解會用嗰句『諸法無相無我』扯到去佛偈呢?我問佢食過幾多女,佢話少於50,咁即係『即食王』啦!」
蕭定一:只識扮勁!
「Santino只識扮勁,佢教啲嘢都係小兒科啫!我都叫識得多人吖,都唔知呢幾個專家係乜水,我懷疑成班導師係夾錢做個節目出嚟宣傳。」
卓韻芝:阮小儀都識45度角啦!
「有邊個藝人唔識45度角?連阮小儀都識啦!使佢出嚟教?我覺得一個人嘅態度同言行更重要囉!」
21歲經營非法勾當
不 單止咁, Santino還嫌未夠激,再透露搵靚女碌假卡,認真大膽。他說:「碌卡……假卡,行使呢啲假信用卡,嗰時唔係我諗到,十幾年前已經有人用。而我就喺 21、22歲做, 其實已經係水尾,check得好緊,比較難做。啲店亦比較難碌,電器舖、金舖好敏感,警察局都對呢樣嘢好敏感。嗰時我發明咗請班女仔做,係靚啲嘅女仔,等 佢哋碌……」Santino竟無保留地向在場的多位學員講述自己碌假卡的勾當。 Santino再提到與自己找來的「靚女碌卡手」的性關係,「我其實都試過衰好多鑊,我一方面要帶佢哋去做嘢,另一方面又同佢哋有好personal嘅關 係,咁又會影響到我嘅生意㗎!」 此段長達8分鐘的錄音,是就讀該課程的其中一位學生所錄的,相信連Santino都估唔到自己在課堂發表的偉論,會因為近日至hit節目《盛女愛作戰》而 曝光。
辯稱內容純屬自編
本周三(18日)記者就有關假卡和迷幻P的錄音致電Santino。Santino起初非常 驚訝記者從何途徑獲得該段錄音,冷靜後向記者承認有說過這些話:「我係有講過,不過唔係公開場合講。我從來冇犯過事,亦冇任何刑事案底。我好憎毒品,亦唔 鼓勵呢樣嘢。」不過錄音內的確是他自爆做非法勾當,對此他強詞辯稱:「錄音內容全部都係假,只係幻想出來嘅一個角色,主要用嚟提升自己嘅自信心。」態度忽 然轉軚,讀者相信與否,自行決定好了。
舊拍檔插反骨
靠45度角響朵的Santino,自從播出《盛女》節目後,受談 論程度比五位盛女更要多,外間更不斷爆出盛女和多位導演「做媒」。而Santino昔日的合作夥伴Norris,近日亦大爆Santino惡行,指 Santino曾因為在澳洲跟人打交,因而大學未畢業。又爆他曾跟一女文員過澳門開房,之後收了對方萬二蚊報酬。 Norris更大罵Santino為人反骨:「當時佢已經辭任PUA董事,但仍攞公司資源,我哋會保留法律追究權利。」 為此Santino笑言:「呢一個星期嘅報道令我好有感受,覺得好神奇,自己好似做咗娛樂版明星一樣被抹黑。」
人生教練真面目 Mei Ling造假
摩登媒人Mei Ling在節目中句句中point,是最深得網友愛戴的人生教練。不過她在節目中口口聲聲話帶盛女出席上流社會ball,仲話介紹筍盤Brad俾Bonnie識。原來所謂上流社會ball,實則只是「獅子會」的就職典禮,member仲要十居其九已婚。 當晚有份在現場的會員踢爆Mei Ling造假,「Mei Ling係我哋會員,佢嗰晚帶個女仔(Bonnie)同外國人(Brad)一齊嚟。佢兩個喺門口明明有講有笑,邊度係入嚟先識!依家我哋仲查緊有冇人利用member身份違規,可能會取消佢會籍!」 周一(16日),記者就造假一事問Mei Ling,她即向記者笠高帽說:「唉吔!我係獅子會member你哋都知,叻過私家偵探呀。」Bonnie同Bred一早識?Mei Ling則多次以自己「唔記得」為由拒答。
Winnie紋身烈女
在加拿大約克大學心理學畢業的Winnie(梁穎妍),據知經常拍散拖,幾乎段段感情都係一、兩年貨仔,難怪俾網友狂插佢未夠班教《盛女》。 記者得到一張Winnie未大執前的素顏肥妹肉照,左手手臂竟然有一個花花圖案紋身(圖),與現時光滑手臂截然不同。唔知係咪驚嚇壞筍盤,整容達人急急用laser執走紋身呢!
Suki為籃球名將暴瘦20磅
人怕出名,原本臭屎密冚嘅45度專家Santino,一堆臭史連環被揭,至於《盛女》 中的五個女角,亦難逃全城人肉搜刮,遭逐一起底。其中公認為最省鏡的Suki,原本覓得true love,但大隻仔男友Zion被踢爆係溝女王。 28歲Suki在節目中曾經講過因遭前男友狠撇,激瘦20磅得棚骨。本刊收到消息,鍾情猛男的Suki,其前度原來是前香港甲組籃球隊永倫隊長香振強。其 間男友有小三出現而導致兩人分手,飽受重創的Suki患上厭食症。如今新仔同樣花弗,睇怕Suki未必能修成正果。至於節目中其他女主角,現時仍在情海尋 覓,剩女隨時變腐女。 Suki前度香振強,曾經効力香港甲組籃球隊永倫。據知,Suki在一次活動中認識他,即被對方健碩外形吸引,主動展開追求。知情人透露:「其實Suki 一直鍾情大隻仔,佢仲主動向Mike(香振強)示愛。最初Mike都好錫佢,不過Suki啲臭脾氣好惡頂,拍拖無耐已經對條仔呼呼喝喝。」
舊仔一腳搭兩船
Suki 與香振強拍拖五年,但原來在四年前,香瞞着Suki結識新女友Jennifer,去年六月東窗事發遭Suki踢爆,香振強索性狠撇Suki。被飛Suki 其後患上厭食症,更由102磅急跌至83磅。「Suki有過Mike,話自己前事不計,但Mike好決絕say no。最近佢同Jennifer喺西半山開咗間playgroup學校,打算年底結婚。」
Florence虛報年齡
「三高」麻煩女Florence(張富麗),由於在節目中要求多多嫌三嫌四,遭網友圍插,節目出街後隨即潛水,缺席《盛女》所有宣傳活動。
無線冇查身份證
據 知,在節目中經常嫌男方大年紀的Florence,報稱39歲,原來實際年齡是41歲,四張嘢扮三字頭。曾與Florence任職同一公司的張小姐向本刊 透露,「佢嗰時啱啱喺加拿大返嚟,我哋有次食lunch講開同事生肖,佢話自己係pig girl,咁舊年佢都40啦!」記者日前就Florence虛報年齡一事,訪問無綫外事部副總監曾醒明,他表示:「呢個節目係參賽者自願性參加,所有資料 都係佢哋主動提供,我哋冇特登查佢哋身份證。」 在節目中藐爆CK教授同美籍飛機師的Florence,對男方諸多挑剔,一時嫌人老成一時嫌人發福,唔少觀眾睇到想打爆電視咁滯。到節目尾 聲,Florence首次遇見心儀對象Johnny,40歲做IT經理的Johnny高大靚仔,Florence梗對佢生螆貓入眼,不過Johnny嫌佢 年紀大冇下文。尖酸刻薄Florence俾人「彈鐘」,應該有唔少人拍手掌!
Bonnie有廣告商吼
貌似女版錢嘉樂的Bonnie(毛婉嫻),唔開聲似中環,一開聲似旺角,不過性格開朗的她,深得網友歡心。Bonnie現時有西廚Roxwell同木獨男阿Wood在手,兩男對佢都有意思。而她亦表示對Roxwell 有好感,睇怕佢係繼Suki後,最快會脫離剩女行列。 除了即將蜜運,原來唔少護膚品廣告商亦吼實Bonnie。據知,張玉珊旗下修身堂亦趁其人氣,秘密搵她做代言人,是五個盛女中,最有錢途的一個。 對於自己最受歡迎,Bonnie說:「可能我啲性格癲癲得得乜都講,成個男仔頭咁。我呢幾年都有人追,不過好多都係性格唔啱分開咗,其實我都係想搵個膊頭挨吓啫,唔知點解會咁難!」問到有廣告商打她主意,她即顯得避忌:「吓!我唔知喎,你哋問番TVB啦!」
Mandy執過眼鼻
是非多多的Mandy,有傳她是媒,與《盛女》編導岑應是相識多年老死,日前更有周刊原汁原味報道她與友人傾偈時爆粗鬧陳志雲,與鏡頭前談吐高雅的形象判若兩人。
中學花名溝仔王
據知中學就讀葵涌保祿六世書院的Mandy(黃曉盈),即使讀女校,由於識打扮和爛玩,放學時有不少鄰校男生在門口等她。據其舊同學透露:「佢(Mandy)試過搽粉底返學,佢讀書嗰陣隻眼分開啲、個鼻扁啲,同佢上鏡個樣差得遠!」
Gobby唔敢返工
五個盛女中,經常遭人忽視的單親媽媽Gobby,自認廿歲俾人滾大個肚,現時有個九歲囡囡。任職沙田麥當勞的Gobby,遭記者連日追訪後,自動申請放假一個月避風頭,原本賺九千蚊月薪養自己的Gobby,冇仔吼之餘仲要冇糧出,慘變雙失。
陳志雲默認造假
陳志雲離職無綫前的代表作《盛女愛作戰》,近日成為全城熱話,該節目執行監製岑應本是新聞部《星期二檔案》的高級編輯,但陳總卻在離職前把岑應挖角,調她到節目部,實行安插自己人拍《盛女》。 節目高收,現為商台CEO的陳總亦順勢安排一班盛女在商台《光明頂》節目連做幾日嘉賓,繼續抽水。 不過《盛女》遭連番踢爆造假,上周四(12日)晚,記者在商台追問陳總,陳總先是陰陰嘴笑,然後意有所指說:「我唔講咁多啦,你自己諗吓啦!」離開TVB唔夠幾個月嘅陳志雲,果然冇乜包袱喎!
專家斥植入式廣告
《盛女》引來全城熱罵,有網友更在facebook發起名為《向盛女愛作戰說不》專頁。而精神科專科醫生曾繁光和文化人梁文道,更成立反《盛女愛作戰》行動。 雖然無綫多次澄清《盛女》節目冇收廣告費用,但中大市場學系教授冼日明便踢爆節目充斥植入式廣告,是變相廣告。他指出:「觀眾睇電視時,對廣告潛意識有『防範意識』,不過呢類型植入式廣告,觀眾會不知不覺接受咗呢啲廣告訊息。」
娛圈盛女大剖白
《盛 女》中的五個剩女,將自己求愛痛苦經歷擺上電視,變成觀眾茶餘飯後笑話一則。 其實女人最大心願,莫過於搵到個好歸宿長伴終老,有邊個想單身?就如圈中亦有唔少黃金女星,等待真命天子出現。本刊訪問多位星級盛女,神級代表嘟嘟鄭裕 玲,卻打定抱獨身主義。「我一個人過人世都開心!」相反失婚曾華倩卻信心十足說:「只要女人有自信,男人自然會嚟!」家家有求,最緊要活得無愁!
神級嘟嘟:我一個人過人世都開心
娛 圈神級盛女嘟嘟,80年代尾跟才子甘國亮分手後,等足12年先等到另一音樂才子呂方,可惜二人拍拖16年,最終分手收場。 冇拖拍惟有寄情畫畫做gym,現年54歲的嘟嘟坦言不介意自己被標籤做盛女。「其實《盛女》五個之中有兩個唔夠三十歲,咁都叫『盛女』?咁我叫咩呀?(想 唔想有新戀情?)冇話想唔想,最緊要自己心態ok,依家唔會諗咁多,我一個人過人世都可以好開心,最緊要自己活得快樂。」
失婚華倩:有自信男人自然嚟
今年8月便47歲的曾華倩,與靚仔梁朝偉分手後。96年她與商人林肇基結婚,誕下兒子林浩賢,02年兩人婚姻觸礁。離婚後曾華倩甚少傳緋聞,只曾與比她細9年的無綫小生馬國明傳過姊弟戀。 年紀唔細,帶住個仔的曾華倩對愛情仍充滿憧憬。「呢個年代已經冇『剩女』呢回事,個個都係獨立女性唔使靠男人。但我覺得點都好,唔好俾自己個年齡『框』住咗,唔好自卑。我會同自己講,要對自己有信心,有自信男人自然嚟!」
鑽級盛女舒淇:會接受細我十年嘅男仔
剛剛踏入36歲的舒淇,自04年與天王黎明的六年地下情玩完後,間中只與王力 宏、余文樂及馮德倫傳過緋聞,她卻堅稱仍屬單身。 近年舒淇電影事業起飛,更進軍荷里活發展,錢再多卻沒有男友,堪稱「鑽級盛女」。對於作為盛女,舒淇最初說:「媽咪話單身最好, 唔使靠人。」隨後她卻自爆說恨拍拖,更加試過相睇:「我都想有個依靠㗎!其實呢兩年我身邊嘅追求者多咗!但我冇目標㗎,因為我係佢哋嘅目標嘛!其實依家人 大咗,追求嘅嘢都唔同喇!以前幾轟轟烈烈都試過,依家就追求純真戀愛,平凡是美嘛!我可以接受細我十年嘅男仔喎!」
Dry爆小儀: 香港男人最衰
剛衝破四十歲大關的小儀,前年與文化出版社肥仔CEO黃志暉分手,至今乏人問津。 Hurt爆小儀強調對拍拖、結婚仍存有憧憬:「依家我遇到好男仔,一定會主動出擊,畢竟我年紀都唔細啦!其實我係無得揀,最衰嘅係香港啲男人,佢哋只愛後生女。」最衰應該係成日笑你嘅拍檔森美至真喎!
葉翠翠唔認盛女
31歲葉翠翠入行至今,緋聞不算多, 繼李逸朗後就只有與趙薇現任丈夫黃有龍有過一段情。 對於被稱為盛女,她自信地還擊:「我唔覺自己係盛女喎!其實我好多人追,唔係冇得揀,只係我覺得想以事業為先,唔想拍拖分心。如果TVB真係開名人版盛女騷,公司叫到我都會參加,不過我咁多選擇咪志在玩吓囉!」
甩拖胡定欣:希望35歲前嫁得出
胡定欣自兩年前與馬國明分手後,有傳她多次箍煲但不成功,近日她終於死心,搬離與舊愛一街之隔的太古城寓所,重過新生活。 今天單身的胡定欣,強調自己不是盛女。「我一定唔係盛女囉!女人30係花樣年華, 30歲先係燦爛開始。我身邊9成朋友已經有個家,其實我都想,見佢哋嫁得好都戥佢哋開心,希望自己35歲前可以嫁得出。」 ####

上星期,本刊記者跟Santino做訪問相對三小時。對於不少網民和學者說他扮嘢兼冇料,他說:「我唔係溝女王,我係學術派。為咗驗證書本上的愛情理論,先會不停拍拖,我嘅學生都要咁做。」一派胡言。

Santino開班授徒時大多齋talk及炫耀過往經歷,不過不少學員都聽得聚精會神,亦有人會錄低Santino的講授內容,等日後可以重溫。相信今次錄音外洩,Santino亦意料不到。

盛女之一的離婚婦Gobby,坦言起初對Santino的求愛理論半信半疑。

Santino自稱同一時間有多個女朋友,結過一次婚,09年離婚。前妻Caroline(右一)就是他在《盛女》節目說的那個拍了九年拖的女朋友。

Santino帶埋兩助教Pierce(右一)和Donald(左一)亮相《盛女》。據知事後Pierce曾經力追盛女之一的Suki,而Donald就睇中Bonnie。果然有殺錯冇放過。

Santino跟Norris(左)本來稱兄道弟,沒想到合作一年多便因財反目。近日Norris更向報章大爆Santino曾跟一女文員去澳門,還收了萬二蚊報酬,被指疑做男公關。

網友插





娘爆透視look Santino以為當上《盛女》導師好威,點知遭起底,連自己娘爆魚網照都在facebook公開。見到呢個look,英名一朝喪。

網友依照Santino的髮型和性格,惡搞好多張漫畫,其中大多以其「45度偉論」揶揄一番,如「有近視嘅話最好45度」,認真抵死。

從TVB的網頁中發現,他自稱中文名郭政彤,其實其身份證姓名是郭偉燊。10年他參加TVB網上約會真人show《十分試愛》,當時他表示自己花名係米蘭郭政鴻。


第四集內,Mei Ling在一個自稱ball場地方,介紹Bonnie與外國人Brad認識。原來只係一場戲。



深夜啜嘴 上周五(13日)凌晨二時,Suki被拍到與新仔Zion在茶餐廳食消夜時情不自禁當眾啜嘴。《蘋果日報》圖片

茶餐廳啜飽食飽,Suki與Zion再到附近7仔癡纏一陣,Suki小鳥依人攬實男友,對方則深情一吻贈伊人。《蘋果日報》圖片

節目中段時,Suki已拖新仔Zion出席《盛女》宣傳活動,乘機晒命。《蘋果日報》圖片

港隊舊愛 Suki鍾意大隻仔,其舊愛香振強是香港甲組籃球隊永倫的前隊長,高大威猛體能十足。有指他與Suki拍拖第二年已劈腿搭上現任女友Jennifer,最後Suki成為輸家。

低胸小三 介入Suki與香振強之間的小三Jennifer,雖然瘦削但身材均勻,現時在男友開設的playgroup學校擔任導師。

被飛暴瘦 嬌小玲瓏的Suki在節目中曾自爆被前男友情傷而暴瘦,體重激減20磅。

嗒靚仔糖 Florence其實係典型港女,對靚仔一定起痰。節目尾聲,麻煩女Florence與白馬王子Johnny終於邂逅,Johnny輕輕搭佢膊頭,Florence都笑到含晒春咁,Yo!

Florence猴擒第二日即約Johnny撐枱腳,可惜任職IT經理的Johnny明顯唔啱胃口,整晚不停玩電話,甚少抬頭騷對方。

前度拒愛 自稱29歲才初戀的Florence,一拍便五年,並日夜守望當時男友Kenny會娶她。據知Kenny桃花甚旺,已有正印。

以後有免費餐食!(設計對白)

爆冧西廚 Bonnie在紅酒派對上認識到西廚Roxwell(左圖)及木獨男阿Wood(下圖),兩男亦先後約會Bonnie出街。不過Bonnie自稱冧多嘢講的Roxwell,希望佢今次一擊即中啦!

電台開咪 去年Bonnie曾任民間電台主持,為自己加入《盛女》行列及入娛樂圈鋪路。


Mandy被踢爆後,不得不承認《盛女》編導岑應(右一)是她相識十數載的老死,故有傳Mandy是媒。

夜場豪放 有蒲友透露,Mandy(右)與岑應最愛蒲蘭桂坊Volar及Play等夜場,試過一晚有幾個男仔搭訕,豪放大膽,作風一啲都唔盛女。

不慣被傳媒追訪的Gobby,上周錄影特備節目《盛女駕到》時,黑面兼拒絕接受記者訪問。

以淚洗面 Gobby是眾盛女中最缺乏自信的一個,失婚的她在鏡頭前終日以淚洗面。


曾繁光


嘟嘟與呂方拍拖16年,08年嘟嘟單方面宣布分手消息,有指原因是呂方嘟嘟投資,卻連番失利。與呂方分手後,嘟嘟感情一直懸空。


與林肇基離婚後,曾華倩對愛情仍充滿期望。



無綫《盛女愛作戰》熱爆全港,五位盛女遭連環起底,而一眾人生教練亦被狠批無料扮代表連自己都顧唔掂。其中相貌外形有少少鄭伊健影子的心理導師Santino遭圍攻得最厲害,連陶傑、梁文道、卓韻芝等人亦潤到佢爆。
人紅自然多新聞,不過是好是壞就要睇個人操守。本刊從特別途徑得到一段維時長達8分鐘的錄音檔案,內容是Santino向學員教授兩性攻防技巧。 錄音內清楚聽到他自爆21歲時在澳洲從事專搵靚女碌假卡勾當,又揚言在當地搞party時,場內有毒品供應,表示因此令自己人生閱歷豐富及閱女無數。
Santino在課堂口不擇言,無論他的言論孰真孰假,他分分鐘會搞到一身蟻。

Santino年僅27 歲,比《盛女》節目的五位女主角還要細,但他兩年前已經在網台Our Radio開咪,跟好友江軍彤(Norris)主持男女求愛節目《把妹達人》,更一起開辦PUA(pick up artist)課程,教人如何女,以最少資源把女人搞上牀為目標。不過兩人合作一年多,Santino便帶着兩位學生,即是《盛女 》中出現的助教Pierce和Donald另起爐灶,開辦Faculty of Romance,繼續大搞兩性關係課程。據知課程吸引不少宅男,甚至專業在職人士報讀。Santino每次上課均會搬出一大籮自己的經歷,藉此吹噓自己閱 歷豐富,是一個年紀輕但絕對懂得愛情理論的專才。
錄音節錄
講開P 我搞party接觸好多女性,搞party又會牽涉毒品嘅生意。我搞party,毒品就係其他瓣數嘅,你要同人nego(談判)、同人溝通,需要良好溝通能力。 講假卡 有冇其他人做?有嘅,但係我條水就係咁樣發展。女神管理就喺呢度出嚟,因為女人做呢啲嘢會好好多。 講溝女 我Santino搞party時候……係人都知我多女㗎啦! 有時我投入,佢哋唔知點解走咗;到佢invest(投資)我又轉軚。我開始明白男女之間有好多方向。 會唔會女仔放蕩,所以同完你happy就各散東西,呢樣嘢係我哋男人諗錯。女人當初同你一齊真係鍾意你。
確保唔會冚檔
近 日本刊得到一段Santino在去年12月中一次課堂授課的錄音,內容主要是他講述自己早年在澳洲的生活細節。其間竟毫不避嫌自爆在澳洲做搞手開 party,當中更牽涉到毒品。「嗰陣我做緊嘅事業就係搞party,接觸好多女性,搞party會牽涉毒品,有毒品先會有人去。因為毒品係其他瓣數 嘅……我需要確保party裏面嘅毒品唔會影響到party,唔會俾差人冚檔……總之呢啲就係好危險嘅生意,女性管理嘅概念就係呢度出嚟。」 Santino意指自己明知搞party會跟賣毒品的人士談判、溝通,為顧及自己生意亦要隻眼開隻眼閉,溝通技巧的磨練由此而生。
名人圍插
全城談《盛女》,高調在節目中講解「45度理論」、「諸法無相無我理論」而成為節目另一爭議人物的Santino,被全城名人、巴打狂笑、狂插。髮型似鄭伊健的他,今鋪成功紅過伊健囉!
立法會議員陳淑莊:我45度K.O.佢
「千祈唔好叫Santino教我乜嘢45度角,我一定會45度K.O.番佢!其實啲人會唔會以為佢有關節炎。」
陶傑:唔慌好人!
「一睇佢個樣就知佢唔慌好人啦!溝女就溝女,點解會用嗰句『諸法無相無我』扯到去佛偈呢?我問佢食過幾多女,佢話少於50,咁即係『即食王』啦!」
蕭定一:只識扮勁!
「Santino只識扮勁,佢教啲嘢都係小兒科啫!我都叫識得多人吖,都唔知呢幾個專家係乜水,我懷疑成班導師係夾錢做個節目出嚟宣傳。」
卓韻芝:阮小儀都識45度角啦!
「有邊個藝人唔識45度角?連阮小儀都識啦!使佢出嚟教?我覺得一個人嘅態度同言行更重要囉!」
21歲經營非法勾當
不 單止咁, Santino還嫌未夠激,再透露搵靚女碌假卡,認真大膽。他說:「碌卡……假卡,行使呢啲假信用卡,嗰時唔係我諗到,十幾年前已經有人用。而我就喺 21、22歲做, 其實已經係水尾,check得好緊,比較難做。啲店亦比較難碌,電器舖、金舖好敏感,警察局都對呢樣嘢好敏感。嗰時我發明咗請班女仔做,係靚啲嘅女仔,等 佢哋碌……」Santino竟無保留地向在場的多位學員講述自己碌假卡的勾當。 Santino再提到與自己找來的「靚女碌卡手」的性關係,「我其實都試過衰好多鑊,我一方面要帶佢哋去做嘢,另一方面又同佢哋有好personal嘅關 係,咁又會影響到我嘅生意㗎!」 此段長達8分鐘的錄音,是就讀該課程的其中一位學生所錄的,相信連Santino都估唔到自己在課堂發表的偉論,會因為近日至hit節目《盛女愛作戰》而 曝光。
辯稱內容純屬自編
本周三(18日)記者就有關假卡和迷幻P的錄音致電Santino。Santino起初非常 驚訝記者從何途徑獲得該段錄音,冷靜後向記者承認有說過這些話:「我係有講過,不過唔係公開場合講。我從來冇犯過事,亦冇任何刑事案底。我好憎毒品,亦唔 鼓勵呢樣嘢。」不過錄音內的確是他自爆做非法勾當,對此他強詞辯稱:「錄音內容全部都係假,只係幻想出來嘅一個角色,主要用嚟提升自己嘅自信心。」態度忽 然轉軚,讀者相信與否,自行決定好了。
舊拍檔插反骨
靠45度角響朵的Santino,自從播出《盛女》節目後,受談 論程度比五位盛女更要多,外間更不斷爆出盛女和多位導演「做媒」。而Santino昔日的合作夥伴Norris,近日亦大爆Santino惡行,指 Santino曾因為在澳洲跟人打交,因而大學未畢業。又爆他曾跟一女文員過澳門開房,之後收了對方萬二蚊報酬。 Norris更大罵Santino為人反骨:「當時佢已經辭任PUA董事,但仍攞公司資源,我哋會保留法律追究權利。」 為此Santino笑言:「呢一個星期嘅報道令我好有感受,覺得好神奇,自己好似做咗娛樂版明星一樣被抹黑。」
人生教練真面目 Mei Ling造假
摩登媒人Mei Ling在節目中句句中point,是最深得網友愛戴的人生教練。不過她在節目中口口聲聲話帶盛女出席上流社會ball,仲話介紹筍盤Brad俾Bonnie識。原來所謂上流社會ball,實則只是「獅子會」的就職典禮,member仲要十居其九已婚。 當晚有份在現場的會員踢爆Mei Ling造假,「Mei Ling係我哋會員,佢嗰晚帶個女仔(Bonnie)同外國人(Brad)一齊嚟。佢兩個喺門口明明有講有笑,邊度係入嚟先識!依家我哋仲查緊有冇人利用member身份違規,可能會取消佢會籍!」 周一(16日),記者就造假一事問Mei Ling,她即向記者笠高帽說:「唉吔!我係獅子會member你哋都知,叻過私家偵探呀。」Bonnie同Bred一早識?Mei Ling則多次以自己「唔記得」為由拒答。
Winnie紋身烈女
在加拿大約克大學心理學畢業的Winnie(梁穎妍),據知經常拍散拖,幾乎段段感情都係一、兩年貨仔,難怪俾網友狂插佢未夠班教《盛女》。 記者得到一張Winnie未大執前的素顏肥妹肉照,左手手臂竟然有一個花花圖案紋身(圖),與現時光滑手臂截然不同。唔知係咪驚嚇壞筍盤,整容達人急急用laser執走紋身呢!
Suki為籃球名將暴瘦20磅
人怕出名,原本臭屎密冚嘅45度專家Santino,一堆臭史連環被揭,至於《盛女》 中的五個女角,亦難逃全城人肉搜刮,遭逐一起底。其中公認為最省鏡的Suki,原本覓得true love,但大隻仔男友Zion被踢爆係溝女王。 28歲Suki在節目中曾經講過因遭前男友狠撇,激瘦20磅得棚骨。本刊收到消息,鍾情猛男的Suki,其前度原來是前香港甲組籃球隊永倫隊長香振強。其 間男友有小三出現而導致兩人分手,飽受重創的Suki患上厭食症。如今新仔同樣花弗,睇怕Suki未必能修成正果。至於節目中其他女主角,現時仍在情海尋 覓,剩女隨時變腐女。 Suki前度香振強,曾經効力香港甲組籃球隊永倫。據知,Suki在一次活動中認識他,即被對方健碩外形吸引,主動展開追求。知情人透露:「其實Suki 一直鍾情大隻仔,佢仲主動向Mike(香振強)示愛。最初Mike都好錫佢,不過Suki啲臭脾氣好惡頂,拍拖無耐已經對條仔呼呼喝喝。」
舊仔一腳搭兩船
Suki 與香振強拍拖五年,但原來在四年前,香瞞着Suki結識新女友Jennifer,去年六月東窗事發遭Suki踢爆,香振強索性狠撇Suki。被飛Suki 其後患上厭食症,更由102磅急跌至83磅。「Suki有過Mike,話自己前事不計,但Mike好決絕say no。最近佢同Jennifer喺西半山開咗間playgroup學校,打算年底結婚。」
Florence虛報年齡
「三高」麻煩女Florence(張富麗),由於在節目中要求多多嫌三嫌四,遭網友圍插,節目出街後隨即潛水,缺席《盛女》所有宣傳活動。
無線冇查身份證
據 知,在節目中經常嫌男方大年紀的Florence,報稱39歲,原來實際年齡是41歲,四張嘢扮三字頭。曾與Florence任職同一公司的張小姐向本刊 透露,「佢嗰時啱啱喺加拿大返嚟,我哋有次食lunch講開同事生肖,佢話自己係pig girl,咁舊年佢都40啦!」記者日前就Florence虛報年齡一事,訪問無綫外事部副總監曾醒明,他表示:「呢個節目係參賽者自願性參加,所有資料 都係佢哋主動提供,我哋冇特登查佢哋身份證。」 在節目中藐爆CK教授同美籍飛機師的Florence,對男方諸多挑剔,一時嫌人老成一時嫌人發福,唔少觀眾睇到想打爆電視咁滯。到節目尾 聲,Florence首次遇見心儀對象Johnny,40歲做IT經理的Johnny高大靚仔,Florence梗對佢生螆貓入眼,不過Johnny嫌佢 年紀大冇下文。尖酸刻薄Florence俾人「彈鐘」,應該有唔少人拍手掌!
Bonnie有廣告商吼
貌似女版錢嘉樂的Bonnie(毛婉嫻),唔開聲似中環,一開聲似旺角,不過性格開朗的她,深得網友歡心。Bonnie現時有西廚Roxwell同木獨男阿Wood在手,兩男對佢都有意思。而她亦表示對Roxwell 有好感,睇怕佢係繼Suki後,最快會脫離剩女行列。 除了即將蜜運,原來唔少護膚品廣告商亦吼實Bonnie。據知,張玉珊旗下修身堂亦趁其人氣,秘密搵她做代言人,是五個盛女中,最有錢途的一個。 對於自己最受歡迎,Bonnie說:「可能我啲性格癲癲得得乜都講,成個男仔頭咁。我呢幾年都有人追,不過好多都係性格唔啱分開咗,其實我都係想搵個膊頭挨吓啫,唔知點解會咁難!」問到有廣告商打她主意,她即顯得避忌:「吓!我唔知喎,你哋問番TVB啦!」
Mandy執過眼鼻
是非多多的Mandy,有傳她是媒,與《盛女》編導岑應是相識多年老死,日前更有周刊原汁原味報道她與友人傾偈時爆粗鬧陳志雲,與鏡頭前談吐高雅的形象判若兩人。
中學花名溝仔王
據知中學就讀葵涌保祿六世書院的Mandy(黃曉盈),即使讀女校,由於識打扮和爛玩,放學時有不少鄰校男生在門口等她。據其舊同學透露:「佢(Mandy)試過搽粉底返學,佢讀書嗰陣隻眼分開啲、個鼻扁啲,同佢上鏡個樣差得遠!」
Gobby唔敢返工
五個盛女中,經常遭人忽視的單親媽媽Gobby,自認廿歲俾人滾大個肚,現時有個九歲囡囡。任職沙田麥當勞的Gobby,遭記者連日追訪後,自動申請放假一個月避風頭,原本賺九千蚊月薪養自己的Gobby,冇仔吼之餘仲要冇糧出,慘變雙失。
陳志雲默認造假
陳志雲離職無綫前的代表作《盛女愛作戰》,近日成為全城熱話,該節目執行監製岑應本是新聞部《星期二檔案》的高級編輯,但陳總卻在離職前把岑應挖角,調她到節目部,實行安插自己人拍《盛女》。 節目高收,現為商台CEO的陳總亦順勢安排一班盛女在商台《光明頂》節目連做幾日嘉賓,繼續抽水。 不過《盛女》遭連番踢爆造假,上周四(12日)晚,記者在商台追問陳總,陳總先是陰陰嘴笑,然後意有所指說:「我唔講咁多啦,你自己諗吓啦!」離開TVB唔夠幾個月嘅陳志雲,果然冇乜包袱喎!
專家斥植入式廣告
《盛女》引來全城熱罵,有網友更在facebook發起名為《向盛女愛作戰說不》專頁。而精神科專科醫生曾繁光和文化人梁文道,更成立反《盛女愛作戰》行動。 雖然無綫多次澄清《盛女》節目冇收廣告費用,但中大市場學系教授冼日明便踢爆節目充斥植入式廣告,是變相廣告。他指出:「觀眾睇電視時,對廣告潛意識有『防範意識』,不過呢類型植入式廣告,觀眾會不知不覺接受咗呢啲廣告訊息。」
娛圈盛女大剖白
《盛 女》中的五個剩女,將自己求愛痛苦經歷擺上電視,變成觀眾茶餘飯後笑話一則。 其實女人最大心願,莫過於搵到個好歸宿長伴終老,有邊個想單身?就如圈中亦有唔少黃金女星,等待真命天子出現。本刊訪問多位星級盛女,神級代表嘟嘟鄭裕 玲,卻打定抱獨身主義。「我一個人過人世都開心!」相反失婚曾華倩卻信心十足說:「只要女人有自信,男人自然會嚟!」家家有求,最緊要活得無愁!
神級嘟嘟:我一個人過人世都開心
娛 圈神級盛女嘟嘟,80年代尾跟才子甘國亮分手後,等足12年先等到另一音樂才子呂方,可惜二人拍拖16年,最終分手收場。 冇拖拍惟有寄情畫畫做gym,現年54歲的嘟嘟坦言不介意自己被標籤做盛女。「其實《盛女》五個之中有兩個唔夠三十歲,咁都叫『盛女』?咁我叫咩呀?(想 唔想有新戀情?)冇話想唔想,最緊要自己心態ok,依家唔會諗咁多,我一個人過人世都可以好開心,最緊要自己活得快樂。」
失婚華倩:有自信男人自然嚟
今年8月便47歲的曾華倩,與靚仔梁朝偉分手後。96年她與商人林肇基結婚,誕下兒子林浩賢,02年兩人婚姻觸礁。離婚後曾華倩甚少傳緋聞,只曾與比她細9年的無綫小生馬國明傳過姊弟戀。 年紀唔細,帶住個仔的曾華倩對愛情仍充滿憧憬。「呢個年代已經冇『剩女』呢回事,個個都係獨立女性唔使靠男人。但我覺得點都好,唔好俾自己個年齡『框』住咗,唔好自卑。我會同自己講,要對自己有信心,有自信男人自然嚟!」
鑽級盛女舒淇:會接受細我十年嘅男仔
剛剛踏入36歲的舒淇,自04年與天王黎明的六年地下情玩完後,間中只與王力 宏、余文樂及馮德倫傳過緋聞,她卻堅稱仍屬單身。 近年舒淇電影事業起飛,更進軍荷里活發展,錢再多卻沒有男友,堪稱「鑽級盛女」。對於作為盛女,舒淇最初說:「媽咪話單身最好, 唔使靠人。」隨後她卻自爆說恨拍拖,更加試過相睇:「我都想有個依靠㗎!其實呢兩年我身邊嘅追求者多咗!但我冇目標㗎,因為我係佢哋嘅目標嘛!其實依家人 大咗,追求嘅嘢都唔同喇!以前幾轟轟烈烈都試過,依家就追求純真戀愛,平凡是美嘛!我可以接受細我十年嘅男仔喎!」
Dry爆小儀: 香港男人最衰
剛衝破四十歲大關的小儀,前年與文化出版社肥仔CEO黃志暉分手,至今乏人問津。 Hurt爆小儀強調對拍拖、結婚仍存有憧憬:「依家我遇到好男仔,一定會主動出擊,畢竟我年紀都唔細啦!其實我係無得揀,最衰嘅係香港啲男人,佢哋只愛後生女。」最衰應該係成日笑你嘅拍檔森美至真喎!
葉翠翠唔認盛女
31歲葉翠翠入行至今,緋聞不算多, 繼李逸朗後就只有與趙薇現任丈夫黃有龍有過一段情。 對於被稱為盛女,她自信地還擊:「我唔覺自己係盛女喎!其實我好多人追,唔係冇得揀,只係我覺得想以事業為先,唔想拍拖分心。如果TVB真係開名人版盛女騷,公司叫到我都會參加,不過我咁多選擇咪志在玩吓囉!」
甩拖胡定欣:希望35歲前嫁得出
胡定欣自兩年前與馬國明分手後,有傳她多次箍煲但不成功,近日她終於死心,搬離與舊愛一街之隔的太古城寓所,重過新生活。 今天單身的胡定欣,強調自己不是盛女。「我一定唔係盛女囉!女人30係花樣年華, 30歲先係燦爛開始。我身邊9成朋友已經有個家,其實我都想,見佢哋嫁得好都戥佢哋開心,希望自己35歲前可以嫁得出。」 ####

上星期,本刊記者跟Santino做訪問相對三小時。對於不少網民和學者說他扮嘢兼冇料,他說:「我唔係溝女王,我係學術派。為咗驗證書本上的愛情理論,先會不停拍拖,我嘅學生都要咁做。」一派胡言。

Santino開班授徒時大多齋talk及炫耀過往經歷,不過不少學員都聽得聚精會神,亦有人會錄低Santino的講授內容,等日後可以重溫。相信今次錄音外洩,Santino亦意料不到。

盛女之一的離婚婦Gobby,坦言起初對Santino的求愛理論半信半疑。

Santino自稱同一時間有多個女朋友,結過一次婚,09年離婚。前妻Caroline(右一)就是他在《盛女》節目說的那個拍了九年拖的女朋友。

Santino帶埋兩助教Pierce(右一)和Donald(左一)亮相《盛女》。據知事後Pierce曾經力追盛女之一的Suki,而Donald就睇中Bonnie。果然有殺錯冇放過。

Santino跟Norris(左)本來稱兄道弟,沒想到合作一年多便因財反目。近日Norris更向報章大爆Santino曾跟一女文員去澳門,還收了萬二蚊報酬,被指疑做男公關。

網友插





娘爆透視look Santino以為當上《盛女》導師好威,點知遭起底,連自己娘爆魚網照都在facebook公開。見到呢個look,英名一朝喪。

網友依照Santino的髮型和性格,惡搞好多張漫畫,其中大多以其「45度偉論」揶揄一番,如「有近視嘅話最好45度」,認真抵死。

從TVB的網頁中發現,他自稱中文名郭政彤,其實其身份證姓名是郭偉燊。10年他參加TVB網上約會真人show《十分試愛》,當時他表示自己花名係米蘭郭政鴻。


第四集內,Mei Ling在一個自稱ball場地方,介紹Bonnie與外國人Brad認識。原來只係一場戲。



深夜啜嘴 上周五(13日)凌晨二時,Suki被拍到與新仔Zion在茶餐廳食消夜時情不自禁當眾啜嘴。《蘋果日報》圖片

茶餐廳啜飽食飽,Suki與Zion再到附近7仔癡纏一陣,Suki小鳥依人攬實男友,對方則深情一吻贈伊人。《蘋果日報》圖片

節目中段時,Suki已拖新仔Zion出席《盛女》宣傳活動,乘機晒命。《蘋果日報》圖片

港隊舊愛 Suki鍾意大隻仔,其舊愛香振強是香港甲組籃球隊永倫的前隊長,高大威猛體能十足。有指他與Suki拍拖第二年已劈腿搭上現任女友Jennifer,最後Suki成為輸家。

低胸小三 介入Suki與香振強之間的小三Jennifer,雖然瘦削但身材均勻,現時在男友開設的playgroup學校擔任導師。

被飛暴瘦 嬌小玲瓏的Suki在節目中曾自爆被前男友情傷而暴瘦,體重激減20磅。

嗒靚仔糖 Florence其實係典型港女,對靚仔一定起痰。節目尾聲,麻煩女Florence與白馬王子Johnny終於邂逅,Johnny輕輕搭佢膊頭,Florence都笑到含晒春咁,Yo!

Florence猴擒第二日即約Johnny撐枱腳,可惜任職IT經理的Johnny明顯唔啱胃口,整晚不停玩電話,甚少抬頭騷對方。

前度拒愛 自稱29歲才初戀的Florence,一拍便五年,並日夜守望當時男友Kenny會娶她。據知Kenny桃花甚旺,已有正印。

以後有免費餐食!(設計對白)

爆冧西廚 Bonnie在紅酒派對上認識到西廚Roxwell(左圖)及木獨男阿Wood(下圖),兩男亦先後約會Bonnie出街。不過Bonnie自稱冧多嘢講的Roxwell,希望佢今次一擊即中啦!

電台開咪 去年Bonnie曾任民間電台主持,為自己加入《盛女》行列及入娛樂圈鋪路。


Mandy被踢爆後,不得不承認《盛女》編導岑應(右一)是她相識十數載的老死,故有傳Mandy是媒。

夜場豪放 有蒲友透露,Mandy(右)與岑應最愛蒲蘭桂坊Volar及Play等夜場,試過一晚有幾個男仔搭訕,豪放大膽,作風一啲都唔盛女。

不慣被傳媒追訪的Gobby,上周錄影特備節目《盛女駕到》時,黑面兼拒絕接受記者訪問。

以淚洗面 Gobby是眾盛女中最缺乏自信的一個,失婚的她在鏡頭前終日以淚洗面。


曾繁光


嘟嘟與呂方拍拖16年,08年嘟嘟單方面宣布分手消息,有指原因是呂方嘟嘟投資,卻連番失利。與呂方分手後,嘟嘟感情一直懸空。


與林肇基離婚後,曾華倩對愛情仍充滿期望。











Gitzel Giuliette Care













沒有留言:

張貼留言